مرکز فروش قطعات کولر گازی در سراسر کشور

برد کولر گازی اسپلیت

برد کولر گازی اسپلیت

برد کولر گازی اسپلیت مانند مغز انسان در کولرگازی عمل می‌کند. بنابراین در صورتی که خراب شود، سیستم دچار اختلال شده و قادر نیست عملکرد خود را به طور صحیح انجام دهد.در صورتی که برد کولر گازی اسپلیت خراب شود، دیگر قادر نیستید از این وسیله استفاده کنید . بنابراین بهتر است برای عیب یابی سریع تر اقدام نمائید. برد کولر گازی اسپلیت وظیفه دارد فرمان اصلی روشن و خاموش شدن، انجام عملیات و عملکرد هر قطعه را صادر نماید.

در اینصورت دیگر قطعات در زمینه عملکرد خود با مشکل مواجه نمی‌شوند. بنابراین اگر این قطعه خراب شود، دیگر فرمانی برای قطعات صادر نشده و در نتیجه هر قطعه بی رویه کار کرده و یا از کار می‌افتد. برد بسیار حساس است. بنابراین اگر خراب شود، ممکن است دیگر قادر به عیب یابی نباشد.

نقش اینورتر در اسپلیت ها

اینورتر یا مبدل به معنای وارونه گردان یا معکوس کننده می باشد و در سیستم های کمپرسوری به معنای دور متغییر است. به طوری که چرخش کمپرسور دورانی و سرعت آن متغیر است و بسته به دما و رطوبت تنظیمی توسط کاربر دور کمپرسور کم یا زیاد می شود و هیچ وقت کمپرسور در زمانی که به دمای دلخواه کاربر برسد، به طور کامل خاموش نمی شود.

فقط دوران آن کم شده و با حداقل مصرف برق کارمی کند و بسته به نیاز مجدد با دور بالا شروع به کار می کند. بنابراین همیشه دور کمپرسور زیاد یا در جهت عکس کم شده و به اصطلاح کمپرسور استارت اضافه نمی کند و عمل اتومات کردن و استارت کردن کمپرسور که باعث اصلی مصرف زیاد برق است، در سیستم اینورتر اتفاق نمی افتد.

علائم خراب شدن برد در کولرگازی اسپلیت چیست؟
روشن نشدن کولرگازی

روشن نشدن کولرگازی مهم ترین علتیست که می‌توانید نتیجه بگیرید برد سوخته است. چرا که برد فرمان روشن و خاموش شدن را در کولرگازی صادر می‌کند. بنابراین در صورتی که کولرگازی شما روشن نمی‌شود به احتمال زیاد برد خراب شده است.

کار نکردن کمپرسور کولرگازی

کمپرسور مانند قلب کولرگازی عمل می‌کند. این قطعه نیز بسیار مهم بوده و برای کارکرد صحیح کولرگازی لازم است از سلامت کامل برخوردار باشد. بنابراین در صورتی که خراب شود، کل بخش‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرند. دومین نشانه‌ای که می‌توان نتیجه گرفتن برد خراب شده است، کار نکردن کمپرسور است. در اینصورت معمولا کولرگازی خنک نمی‌کند.

خاموش شدن ناگهانی کولرگازی

اگر برد کولرگازی خراب شده باشد، ممکن است کولر شما در وسط کار خاموش شده و از کار بیفتد. بنابراین یکی از مهم ترین علت‌های خاموش شدن ناگهانی کولرگازی، خراب شدن برد است.

برد کولر گازی اسپلیت را از کجا تهیه کنیم ؟

شما می توانید با تماس با فروشگاه کرج قطعه در کوتاه ترین زمان ممکن قطعات برد کولر گازی اسپلیت خود را تهیه کنید .
• 09123615263

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره با ما تماس حاصل نمایید

تماس مستقیم