مرکز فروش قطعات کولر گازی در سراسر کشور

برد کولر گازی اسپلیت + فن کولر گازی اسپلیت

کولر گازی اسپلیت که با نام کولر گازی هم شناخته می شود یکی از تاثیر گذار ترین و جدید ترین ابزار ها در گرمایش و سرمایش فضا های داخلی محسوب می شود از ویژگی های کولر گازی می توان به صدای کم در حین کار، طول عمر بالا و مصرف بهینه برق اشاره نمود. اسپلیت یا کولر گازی در واقع هم دما و هم رطوبت و هم ذرات گرد و غبار را کاهش می دهد. از این رو کولر گازی در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

نقش اینورتر در اسپلیت ها یا کولرهای گازی

اینورتر یا مبدل به معنای وارونه گردان یا معکوس کننده می باشد و در سیستم های کمپرسوری به معنای دور متغییر است. به طوری که چرخش کمپرسور دورانی و سرعت آن متغیر است و بسته به دما و رطوبت تنظیمی توسط کاربر دور کمپرسور کم یا زیاد می شود و هیچ وقت کمپرسور در زمانی که به دمای دلخواه کاربر برسد، به طور کامل خاموش نمی شود. فقط دوران آن کم شده و با حداقل مصرف برق کارمی کند و بسته به نیاز مجدد با دور بالا شروع به کار می کند. بنابراین همیشه دور کمپرسور زیاد یا در جهت عکس کم شده و به اصطلاح کمپرسور استارت اضافه نمی کند و عمل اتومات کردن و استارت کردن کمپرسور که باعث اصلی مصرف زیاد برق است، در سیستم اینورتر اتفاق نمی افتد.

برد کولر گازی اسپلیت

همان طور که می دانید برد کولر گازی اسپلیت حکم مغز دستگاه را دارد و کمپرسور مانند قلب دستگاه می باشد. به عبارتی در صورتی که کمپرسور کار نکند، دستگاه عمل خنک سازی را انجام نمی دهد، اما اگر برد دستگاه خراب شود، دستگاه کلا بی استفاده می شود، یعنی ممکن است روشن یا خاموش نشود، و کلا ممکن است دستگاه عملکرد درستی نداشته باشد، زیرا برد وظیفه ی فرمان دادان به اجزای مختلف را در کولر گازی به عهده دارد و در صورتی که برد خراب شود، ممکن است فرمان اشتباه به اجزای آن صادر شود و در نتیجه دستگاه نتواند وظیفه ی خود را به درستی انجام دهد. همچنین لازم است که بدانید برد کولر گازی اسپلیت دستگاه، رابطه ی مستقیمی با برق دارد. در صورتی که برد دستگاه سوخته باشد، ممکن است هر یک از قسمت های دستگاه از کار بیوفتند.

فن کولر گازی اسپلیت

فن کندانسور کولر گازی اسپلیت یا پنل خارجی اسپیلت عموما دارای 3 تا 4 پروانه میباشد که بوسیله موتورفن به حرکت در می آید. محل آن در کنار موتور کولر گازی و روبروی کویل کندانسور است. گاز مبرد بخاطر انبساط گرم شده و این گرما از طریق فن کندانسور به بیرون هدایت میشود تا کندانسور را خنک کند. گرمای بیش از حد میتواند آسیب های جدی به سیم پیچ های کمپرسور وارد کند. وظیفه فن کولر گازی اسپلیت کم کردن دمای مبرد به مقدار قابل توجهی است تا حالت سرمایش گاز حفظ شود. با به حرکت درآمدن پروانه ها هوا به داخل شیار های کندانسور کشیده شده تا دمای موتور و کندانسور را کاهش دهد پس از آن هوای گرم گرفته شده از آنها به محیط بیرون انتقال میابد.

فن کولر گازی اسپلیت را از کجا تهیه کنیم ؟

شما می توانی با تماس با فروشگاه کرج قطعه در کوتاه ترین زمان ممکن قطعات یدکی و فن کولر گازی اسپلیت خود را تهیه کنید .
• 09123615263

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره با ما تماس حاصل نمایید

تماس مستقیم