مرکز فروش قطعات کولر گازی در سراسر کشور

فن کولر گازی پنجره ای سوپرا

فن کولر گازی پنجره ای سوپرا

قطعات کولر گازی پنجره ای سوپرا SUPRA دارای دو بخش مکانیکی و الکتریکی می باشد. قسمت های مکانیکی قسمت هایی مثل موتور، کندانسور، اپراتور، قطعات گازی سوپرا SUPRA و برقی و موارد مشابه دیگر می باشند. در بخش الکتریکی فن کولر گازی سوپرا ، پروانه، برد، سنسور، خازن و موارد مشابه دیگر هستند که تمام این قطعات و فن کولر گازی سوپرا SUPRA در کنار یکدیگر عمل می کنند و در صورتی که یک قسمت نباشد یا خراب شده باشد عملکرد قطعات و فن کولر گازی سوپرا SUPRA را دچار اختلال می کند.

پروانه یا فن کولر گازی سوپرا با توجه به میزان ظرفیت سرمایش و گرمایش دستگاه تهویه مطبوع انتخاب می شود که این انتخاب در ابتدای طراحی اولیه نقش بسیار مهمی ایفا می کند به همین خاطر در صورت نیاز به تهیه پروانه کولر گازی ، دقت به قطر قطر پروانه فابریک دستگاه باعت جلوگیری از اختلالات آتی در عملکرد دستگاه تهویه شما خواهد شد.به همین خاطر در صورت نیاز به خرید پروانه کولر گازی اندازه گیری قطر داخلی و خارجی بلوور فن از مهم ترین نکات قابل توجه می باشد.

برای خرید فن کولر گازی پنجره ای سوپرا باید به این نکات توجه داشته باشید:
طول
قطر
طرز اتصال به شفت موتور فن (کنار، داخل یا خارج)

هر چقدر طول و قطر بلوور فن کولر گازی پنجره ای سوپرا بیشتر باشد، میزان هوادهی و پرتاب باد کولر گازی بیشتر خواهد بود. در موقع خرید این محصول طول و قطر بلوور فن را با متر یا خط کش اندازه گیری کنید تا با توجه به نوع کولر گازی خودتان، محصول مورد نظر را پیدا کنید.

در برخی از کولر گازی‌ها برای استفاده بهینه از فضای داخلی آن، بلوور فن از داخل به شفت موتورفن متصل می‌گردد. گاهی نیز برای اینکه در صورت لزوم به راحتی و آسانی تعویض شود، در کنار شفت موتورفن وصل می‌گردد. برخی اوقات نیز پیچ اتصال بلوور فن به موتورفن کولر گازی در خارج بلوور فن است.

عوامل مهم برای خرید بلوور فن:

برای خرید بلوور فن سه عامل مورد نیاز است :

طول بلور فن:

بلوور فن یک استوانه هست. هر استوانه دو آیتم اندازه گیری دارد که در ازای بلوور فن، همان طول بلور فن است. با خط کش یا متر قابل اندازه گیری است. به عنوان مثال قطر این بلوور فن 9/5 سانتیمتر می‌باشد.

قطر بلور فن:

هر استوانه علاوه بر طول دارای یک قطر می باشد. اندازه قطر بلوور فن توسط خط کش یا متر قابل اندازه گیری است.

اتصال به شفت موتور فن:

در بعضی از بلوور فن‌ها برای استفاده حداکثری از فضای پنل، پیچ آن از داخل به شفت موتور فن وصل می‌شود. در بعضی دیگر برای راحتی تعویض بلوور فن، پیچ اتصال آن به شفت موتور فن در کنار بلوور فن وجود دارد.

فن کولر گازی پنجره ای سوپرا را از کجا تهیه کنیم ؟

شما می توانید با تماس با فروشگاه کرج قطعه در کوتاه ترین زمان ممکن قطعات یدکی و فن کولر گازی پنجره ای سوپرا خود را تهیه کنید .
• 09123615263

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره با ما تماس حاصل نمایید

تماس مستقیم