مرکز فروش قطعات کولر گازی در سراسر کشور

تعمیر و سرویس کندانسور کولر گازی در کرج

تعمیر-سرویس-کندانسور-کولر-گازی

مقدمه

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص تعمیر و یا سرویس کندانسور کولر گازی و اسپلیت و معرفی یکی از معتبر ترین مراکز سرویس و تعمیر کندانسور تمامی برندها در کرج با شما صحبت کنیم. همانطور که می دانید کولرگازی و اسپلیت و به طور کلی تمامی دستگاه های تهویه مطبوع از قطعات و اجزای مختلفی تشکیل شده اند. کندانسور یکی از مهم ترین قطعات کولر گازی اسپلیت می باشد. به عبارتی می توان اذعان داشت که بدون کندانسور کولر گازی کار نخواهد کرد. اما شاید برای شما سوال باشد که این قطعه چیست و چه کاربردی دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در یک مقاله کامل به بررسی و معرفی کندانسور بپردازیم. همچنین در ادامه به معرفی یک مرکز فوق تخصصی تعمیر و سرویس کندانسور کولر گازی در کرج با بهترین قیمت ها بپردازیم. با ما در کرج تعمیر همراه باشید.

کندانسور چیست؟

قبل از این که به معرفی مرکز خدماتی سرویس و تعمیر کندانسور کولر گازی در کرج بپردازیم، لازم است تا ابتدا مقدمه ای در خصوص این قطعه ، انواع آن و نحوه کارکردش ارائه کنیم. در دستگاه های تهویه مطبوع اعم از کولر گازی و اسپلیت کندانسور یا چگالنده دستگاه یا واحدی است که برای تبدیل ماده ای از حالت گاز به مایع از آن استفاده می شود. این کار معمولا به وسیله سرد کردن آن ماده انجام می شود.

در این فرایند حرارت نهان ماده گرفته شده و به سیال خنک کن کندانسور منتقل می شود. در واقع کندانسورها نوعی مبدل های حرارتی هستند که در آنها حرارت بخار داغ به یک سیال دیگر مانند هوا یا آب انتقال داده شده و در اثر آن، بخار تا دمای اشباع سرد و به مایع تبدیل می گردد. وجود کندانسور غیر از دستگاه های تهویه مطبوع ممکن است در دستگاه های دیگری نیز وجود داشته باشد. برای مثال کولر ماشین ها و حتی یخچال.

کندانسورها اندازه های گوناگونی دارند که از اندازه نسبتا کوچک قابل بلند کردن با دست تا واحد های بسیار بزرگ صنعتی که در فرآیند های صنعتی به کار می روند، متغیر هستند. کندانسورها در تهویه مطبوع، فرآیندهای صنعتی شیمیایی مانند تقطیر، نیروگاه های بخار و سیستم های انتقال حرارت دیگر به کار می روند. با وجودی که در بعضی از سیستم های تبرید گاهی از آب نمک یا مبردهای انبساط مستقیم به عنوان عامل جذب حرارت یا تقطیر استفاده می شود، ولی در بیشتر موارد از هوا یا آب و یا ترکیبی از آن ها استفاده می گردد. اما کندانسور در انواع مختلفی موجود می باشد. البته قبلا در مقاله کندانسور چیست؟ مفصلا در خصوص این قطعه با شما صحبت کرده ایم. لذا برای آشنایی با انواع کندانسور ها می توانید به مقاله فوق مراجعه کنید.

وظیفه کندانسور چیست؟

در این مقاله به معرفی یک مرکز فوق تخصصی تعمیر کندانسور کولر گازی در کرج خواهیم چرداخت. اما شاید برای شما سوال است بدانید که وظیفه این قطعه چیست؟ کندانسور ها برای تبدیل حالت ماده مبرد از گاز به مایع در سیکل‌های تبرید مورد استفاده قرار می‌گیرند. گاز گرم و پرفشار خروجی از کمپرسور وارد لوله‌های کندانسور می‌شود و گرمای خود را از دست می‌دهد و درنهایت به مایع تبدیل می‌ شود. کندانسور و اواپراتور هر دو از مبدل‌های حرارتی محسوب می‌شوند که در کنار کمپرسور، سه عضو حیاتی یک سیستم تهویه مطبوع به حساب می‌آیند. طراحی و انتخاب صحیح این سه می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در راندمان سیستم داشته باشد.

مرکز تخصصی تعمیر کندانسور کولر گازی در کرج

در قسمت های قبلی مقاله به معرفی کندانسور ها و نحوه کارکد آن ها پرداختیم. اما اگر شما از دستگاه های تهویه مطبوع استفاده می کنید، باید بدانید که ممکن است کندانسور کولر گازی یا اسپلیت شما بعد از گذشت مدت زمانی به تعمیر و سرویس نیاز داشته باشد. برای این کار بهتر است تا به یک مرکز و نمایندگی مجاز و رسمی کولر گازی مراجعه کنید تا تکنسین های ماهر به تعمیر و سرویس دستگاه شما بپردازند. اگرچه مراکز دیگری نیز اقدام به ارائه خدمات تعمیر کندانسور کولرگازی و اسپلیت می کنند. اما طبیعتا اگر شما به یک مرکز مجاز و نمایندگی معتبر تعمیرات کولر گازی مراجعه کنید، می توانید خدماتی حرفه ای تر دریافت کنید.

  • تعمیر کندانسور کولر گازی جنرال در کرج
  • تعمیر کندانسور اسپلیت اجنرال در کرج
  • تعمیر کندانسورهای ال جی در کرج
  • تعمیر کندانسور های تی سی ال در کرج
  • تعمیر کندانسور اسپلیت مدیا در کرج
  • تعمیر کندانسور اسپلیت گرین در کرج
  • تعمیر کندانسور کولرگازی هیتاچی در کرج
  • تعمیر کندانسور کولر گازی گرین در کرج
  • تعمیر کندانسور کولرگازی گری در کرج
  • و سایر برند ها.

کرج قطعه

ما به شما مرکز کرج قطعه را معرفی کنیم. فروشگاه کولر گازی کرج قطعه معتبر ترین فروشگاه و مرکز ارائه خدمات تعمیرات و سرویس فوق تخصصی انواع کولر گازی و اسپلیت و تمامی قطعات آن ها می باشد. این مرکز علاوه بر ازائه خدماتی همچون فروش انواع کولر گازی و قطعات کولر گازی در زمینه تعمیر و سرویس انواع دستگاه های تهویه مطبوع نیز در خدمت مشتریان می باشد.

شما عزیزان ساکن کرج و یا حومه استان البرز می توانید برای بهره مندی از خدماتی همچون تعمیر و سرویس کندانسور و سایر قطعات کولر گازی و اسپلیت با ما در تماس باشید. متخصصین ما در زمینه تعمیر انواع کندانسور کولر گازی تمامی برند ها آموزش های لازم را گذرانده اند. لذا با مراجعه به این مرکز می توانید از خدمات فوق تخصصی و حرفه ای پرسنلی با تجربه بهره مند شوید. بهترین قیمت تعمیر کندانسور در کرج را با ما تجربه کنید.

شماره تماس:

۰۹۱۲۳۶۱۵۲۶۳

۰۲۶۳۲۲۲۲۴۲۲

پیشنهاد می شود: تعمیر فوق تخصصی کولر گازی و اسپلیت در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره با ما تماس حاصل نمایید

تماس مستقیم