مرکز فروش قطعات کولر گازی در سراسر کشور

پنل کولر گازی چیست و کاربرد انواع پنل کولر گازی

پنل کولر گازی

پنل کولر گازی چیست ؟ پنل کولر گازی داخلی در فضای داخلی ساختمان نصب و به بهره برداری می رسد. هوای فشرده شده توسط کمپرسور با عبور از بخش کندانسور، توسط لوله های مسی به پنل داخلی یا اواپراتور کولر گازی انتقال پیدا می کند. در این بخش با انجام فرآیندهایی حرارت و گرمای مبرد گرفته شده و سپس از طریق بلوور فن دستگاه در محیط داخلی جریان پیدا می کند.

در زمان خرید پنل کولر گازی باید به این نکته دقت داشت که ظرفیت دستگاه معیوب چه رنجی بوده تا متناسب با آن خرید پنل کولر خود را انجام دهید در برخی موارد به دلیل کمیاب بودن اواپراتور کولر گازی مجور به انتخاب یک ظرفیت بالا تر هستیم که در این حالت مشکل خاصی پیش نمی آید و در زمان نصب تکنسین باید یزان گاز را تنظیم کند.

اجزای پنل کولر گازی
بلوور فن

فن دمنده یا بلوور فن یکی از اجزای مهم پنل داخلی کولر گازی به شمار می رود. وظیفه توزیع جریان هوا، اعم از سرد و گرم، از جمله وظایف بلوور فن کولر گازی محسوب می شود.

الکتروموتور فن

الکتروموتور فن، از دیگر قطعات حائز اهمیت موجود در پنل کولر گازی تلقی می گردد. کارکرد و گردش پروانه فن در گرو عملکرد موتور فن می باشد.

اواپراتور

از دیگر بخش های یونیت داخلی کولر گازی می توان به بخش اواپراتور ، اشاره نمود. اواپراتور کولرهای گازی از لوله های مسی باکیفیت ساخته شده است.

دریچه مخصوص توزیع هوا

هوای خنک یا گرم از طریق دریچه های توزیع کننده در فضای اتاق انتقال پیدا می کند. دریچه های در نظر گرفته شده برای انواع پنل کولر گازی در دو نوع افقی و عمودی می باشند.

فیلترهای هوا

فیلترهای تصفیه هوا یکی دیگر از بخش های پنل داخلی کولر اسپلیت به حساب می آیند. این بخش با انجام فرآیند فیلتراسیون ضمن جلوگیری از ورود ذرات گردوغبار به محیط داخلی، در افزایش سطح کیفی هوا تاثیر مطلوب و بسزایی برجای می گذارد.

چرا خرید پنل کولر گازی ؟

با خرید پنل کولر گازی آکبند قطعا کولر شما نو شده و جلوه زیباتری به فضای شما می هد. در برخی موارد دیده میشود که عزیزان درخواست رادیات کولر گازی را دارند و فقط قصد تعویض رادیات کولر گازی را جهت رفع عیب انتخاب می کنند اما این انتخاب قطعا می تواند در اینده باعث پشیمانی این عزیزان گردد.

پنل کولر گازی را از کجا تهیه کنیم ؟

شما می توانید با تماس با فروشگاه کرج قطعه در کوتاه ترین زمان ممکن قطعات یدکی و پنل کولر گازی خود را تهیه کنید .
• 09123615263

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره با ما تماس حاصل نمایید

تماس مستقیم