مرکز فروش قطعات کولر گازی در سراسر کشور

تعمیر کولر گازی ال جی در کرج

تعمیر-کولر-گازی-ال-جی

در این قسمت به معرفی یکی از معتبرترین مراکز فوق تخصصی تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپلیت ال جی ( LG ) در کرج می پردازیم. سال های دور و دراز ما انسان ها برای خنک کردن منازل و محیط های مختلف از انواع کولر های گازی آبی استفاده می کردیم. گرمایش خانه ها نیز به وسیله ابزار های گرمایشی همچون بخاری و شوفاژ شومینه و غیره تامین می شد. اما امروزه استفاده از انواع دستگاه های تهویه مطبوع که امکان سرمایش و گرمایش همزمان را برای ما فراهم می آورد رواج بالایی پیدا کرده است.

دستگاه های تهویه مطبوع در انواع مختلف و متنوعی همچون کولرهای گازی، اسپلیت، داکت اسپلیت، چیلر، فن کویل و غیره تولید می شوند. برندهای مختلفی نیز همچون ( جنرال، اجنرال ، هیتاچی ، ال جی و غیره) در حال تولید انواع این دستگاه ها هستند. اما به رغم کیفیت بالای این دستگاه ها موضوع تعمیر و سرویس آنها نیز مطرح می شود.

هرچقدر هم که دستگاه تهویه مطبوع از کیفیت بالایی برخوردار باشد باز ممکن است در فواصل مختلف این نیاز به تعمیر و سرویس داشته باشد. اینجاست که موضوعی که اهمیت پیدا می کند این است که برای تعمیر و سرویس به مراکز مجاز و نمایندگی های اصل مراجعه کنید. در این قسمت به معرفی یکی از معتبرترین مراکز فوق تخصصی تعمیر کولر گازی ال جی ( LG ) در کرج می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

پیشنهاد می شود: مرکز فوق تخصصی تعمیر کولر گازی در کرج

تعمیر کولر گازی ال جی ( LG ) در کرج

همانطور که اشاره کردیم برندهای مختلفی در حال تولید و عرضه انواع دستگاه های تهویه مطبوع در جهان می باشد شرکت تهویه مطبوع الجی نیز یکی از شرکت های فعال و خوش سابقه در زمینه تولید و عرضه انواع دستگاه تهویه مطبوع در جهان می باشد. که محصولات ال جی در ایران نیز موجود می باشند. کولرهای گازی الجی استفاده می کنید و یا انواع دستگاه های تهویه مطبوع و برند lg را دارید ممکن است بعد از مدت زمانی نیاز به تعمیر دستگاه خود داشته باشید. موارد مختلفی ممکن است پیش آید که در نتیجه آن شما ناچار به تعمیر دستگاه و یا تعمیر قطعات آن خواهید بود.

برای مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عیب و خرابی در کمپرسور کولر گازی ال جی
  • روشن نشدن کولر گازی الجی
  • خروج باد گرم از اسپلیت ال جی
  • خرابی و ایراد در کندانسور کولر گازی
  • خراب ‌شدن فیلترهای کولر گازی LG
  • خروج بوی نامطبوع از کولر گازی
  • و غیره.

در هر یکی از این موارد شما باید به یک تعمیرکار حرفه ای و متخصص کولرگازی و اسپلیت ال جی ( LG ) مراجعه کنید تا ابتدا به عیب یابی دستگاه شما پرداخته و ایراد اصلی دستگاه را شناسایی کند. بعد از این مرحله است که می ‌توان به تعمیر کولر گازی الجی با توجه به ایراد آن پرداخت. اگر شما در کرج و استان البرز دارید و به دنبال یک مرکز فوق تخصصی تعمیر اسپلیت و کولر گازی ال جی در کرج هستید پیشنهاد ما مرکز تخصصی و فوق تخصصی تعمیر کولر گازی ال جی ( LG ) در کرج تعمیر می باشد.

اگر دستگاه های تهویه مطبوع برند ال جی شما دچار مشکل شده و متوجه ایرادی در آنها شده ‌اید در اولین اقدام می بایست با مراکز تخصصی ما در کرج تعمیر تماس حاصل بفرمایید. تا ما نیروی متخصص و تعمیر کار حرفه ‌ای را به محل مورد نظر شما اعزام کنیم.

بعد از این مرحله تعمیر کار به عیب یابی کولر گازی الجی می ‌پردازد و بعد از آنکه متوجه عیب و ایراد اصلی در دستگاه شد موضوع را به اطلاع شما رسانده و شما نیز می بایست درخواست تعمیر کولر گازی را از تعمیر کار داشته باشید. تعمیرکار متخصص و حرفه ای ما با بهترین ابزارها و بروزترین آموزش های تعمیرات کولر گازی به تعمیر کولر گازی ال جی ( LG ) و یا قطعات آن می پردازد و دستگاه شما مثل روز اول کار خواهد کرد.

پیشنهاد می شود: تعمیر برد کولر گازی اینورتر در کرج

مرکز رسمی تعمیرات کولر گازی در کرج

کرج تعمیر معتبر ترین مرکز فوق تخصصی تعمیر کولر گازی الجی و سایر برند ها در کرج می باشد که ضمن ارائه خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی ( LG ) با خدماتی همچون آموزش نیروی متخصص نیز در خدمت مشتریان عزیز در کرج می باشد.

خدمات ما عبارتند از:

  • تعمیر کمپرسور کولرگازی ال جی در کرج
  • تعمیر کندانسور کولر گازی LG در کرج
  • تعمیر موتور فن کولر گازی الجی در کرج
  • تعمیر فیلترهای اسپلیت ال جی در کرج
  • و غیره.

تلفن تماس:

09123615263

02632222422

پر تکرارترین علت خرابی و ایرادات شایع کولر گازی ال جی چیست؟

ما به واسطه‌ ی دانش فنی و تجربه‌ ای که در اختیار داریم، به خوبی می‌دانیم کدام یک از خرابی‌ها بیشتر برای کولرگازی‌ها پیش می‌آید. به احتمال زیاد مشکلی که برای کولرگازی شما پیش آمده نیز میان همین مشکلات پیدا خواهد شد.

از مهم ترین این دلایل عبارتند از:

  • عدم کارکرد دستگاه کولر گازی الجی
  • روشن نشدن کولرگازی
  • خاموش شدن خودکار کولرگازی
  • و غیره.

عدم کارکرد دستگاه کولر گازی ال جی

اینکه از هر دستگاهی بخواهیم استفاده کنیم ولی هر کاری کنیم روشن نشود، از جمله بزرگ ‌ترین نگرانی ‌ها می تواند باشد، انگار هیچ کاری در این شرایط از دستمان بر نمی‌آید و نمی‌ دانیم دقیقا چه کاری باید انجام دهیم که مشکل دستگاه برطرف شود.خب، خبر خوب ما به شما این است که نگران نباشید، هر مساله‌ای راه حلی دارد، ما به شما راه‌های برطرف کردن مشکل دستگاه را خواهیم گفت، در نهایت اگر نتوانستید ایراد را رفع کنید تکنسین‌های متخصص ما، برای تعمیرات و سرویس کولر گازی ال جی در کنارتان هستند.

علت روشن نشدن کولر گازی ال جی

برای بررسی مشکل کارنکردن و روشن نشدن کولرگازی، سوالاتی تحت عناوین زیر از ما پرسیده می‌شود که ما به این سوالات در ادامه پاسخ خواهیم داد.

  • چرا کولر گازی کار نمی ‌کند ؟
  • چرا چراغ‌های روی دستگاه داخلی کولر گازی روشن نمی شود ؟

در این خصوص می ‌بایست موارد زیر بررسی گردد:

  • ابتدا چک شود که آیا ریموت کنترل کولر گازی باتری دارد یا خیر؟ طبیعتا درصورتی که باتری نداشته باشد نمی‌تواند فرمان روشن شدن به دستگاه بدهد.
  • اطمینان حاصل نمایید که ریموت کنترل سالم است یا خیر؟
  • برای این کار کافیست با یک دستگاه کولر گازی دیگر، کنترل را چک کنید، یا از طریق دوربین موبایل تست کنید. یعنی کنترل را جلوی دوربین موبایل بگیرید و کلیدهای آن را انتخاب کنید. اگر هنگام فشردن دکمه رو به رو دوربین، چراغ جلوی کنترل روشن شد، نشان می‌ دهد که کنترل سالم است.
  • برق تغذیه دستگاه را چک کنید (چک شود که فیوز مینیاتوری ON باشد) و اطمینان حاصل کنید که برق تغذیه مشکلی نداشته باشد. 
  • بررسی گردد که آیا دستگاه با دکمه ON/OFF که برروی دستگاه داخلی وجود دارد روشن می‌شود یا خیر؟
  • فیوز برق اصلی قطع و وصل گردد.
  • در صورتیکه صدای بوق از دستگاه داخلی شنیده نشد، می‌بایست دستگاه از سوی تکنسین بررسی شود و اگر صدای بوق شنیده شد ولی دستگاه با دکمه ON/OFF روی دستگاه داخلی نیز روشن نشد، لازم است درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید. 

درنهایت اگر 5 مورد بالا را چک کردید و مشکل دستگاه برطرف نشد، نیاز است که کار را به کاردان بسپارید تا تکنسین ‌های مجرب ما جهت تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپلیت ال جی شما مراجعه کنند.

منبع: گلدریران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره با ما تماس حاصل نمایید

تماس مستقیم