مرکز فروش قطعات کولر گازی در سراسر کشور

فن کولر گازی پنجره ای + برد کولر گازی پنجره ای

کولر گازی پنجره ای یکی از انواع کولر‌های گازی است که به منظور ایجاد هوای خنک در محیط‌های مختلف به کار برده می‌شود. یا به عبارتی دیگر کولر گازی پنجره ای یکی از سیستم های خنک کننده تهویه مطبوع ساختمان است که عمل سرمایش و خنک کنندگی را توسط نیروی برق انجام می دهد.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که کولر گازی پنجره ای دارد این است که نصف آن بیرون ساختمان و نصف دیگر آن درون ساختمان می باشد. نصب کردن این کولر گازی ها بسیار آسان می باشد و شما به راحتی می توانید آنها را در کنار پنجره نصب کنید.

برد کولر گازی پنجره ای

برد کولر گازی پنجره‌‌‌ای رابط کاربری که در کنترل پنل واقع شده است تنظیمات دستگاه را نمایش داده و هنگامی که دکمه‌‌‌های آن فشرده می‌‌‌شوند، سیگنالی به کنترل برد الکتریکی می‌‌‌فرستد تا اجزای متفاوت کولر را فعال کند. اگر صفحه نمایش کنترل برد روشن نمی‌‌‌شود و یا با فشردن دکمه‌‌‌ها اتفاقی نمی‌‌‌افتد، کنترل برد کولر پنجره ای را با قطعه جایگزینی که مورد تایید شرکت تولیدکننده است تعویض کنید.

مهم‌ترین علائم خرابی فن کولر گازی پنجره‌ای چیست؟
کولر روشن نمی‌شود.
خاموش شدن یکهویی دستگاه بدون دلیل مشخص
خنک نشدن کولر بعد از مدت زمان طولانی

فن قطعه ای مهم در ساختار کولرهای گازی است. وقتی فن به هر دلیلی از کار می افتد، فرایند کاری دستگاه مختل شده و دیگر نمی توان انتظار عملکردی درست و بی نقص از آن داشت.

سوختن موتور فن کولر گازی عاملی بسیار مهم و نسبتا رایج است که فن را از کار انداخته و حتی مانع از روشن نشدن دستگاه می شود.در صورت عملکرد معیوب یا ناقص این قطعه نیز باید به فکر تعمیر فن کولر گازی پنجره ای خود باشید.

توجه داشته باشید اگر فن به شکل اشتباه ترمیم شود، امکان آسیب دیدگی سایر بخش های کولر نیز وجود خواهد داشت. بنابراین توصیه می کنیم برای جلوگیری از بروز هرگونه خطا و یا آسیب دیدگی بیشتر فن یا کولر خود، تعمیرات این قطعه را به تکنسین های ماهر و با تجربه محول کنید.

فن کولر گازی پنجره ای را از کجا تهیه کنیم ؟

شما می توانی با تماس با فروشگاه کرج قطعه در کوتاه ترین زمان ممکن قطعات یدکی و فن کولر گازی پنجره ای خود را تهیه کنید .
• 09123615263

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره با ما تماس حاصل نمایید

تماس مستقیم