مرکز فروش قطعات کولر گازی در سراسر کشور

قطعات کولر گازی ایران رادیاتور

قطعات کولر گازی ایران رادیاتور : شرکت ایران رادیاتور در سال ۱۳۵۸ فعالیت خود را با تولید رادیاتورهای آلومینیومی آغاز نمود و اکنون یکی از برترین برندهای داخلی در زمینه تولید محصولات گرمایشی و سرمایشی می باشد.سال ۱۳۹۵ اولین سیستم سرمایشی تهویه مطبوع این کمپانی تحت عنوان کولر گازی ایران رادیاتور وارد بازار گردید .پنل داخلی اسپلیت ایران رادیاتور بر روی دیوار نصب می شود به این علت آن را اسپلیت دیواری نیز می نامند .

ظرفیت و انواع مدل های کولر گازی ایران رادیاتور

کولرهای گازی ایران رادیاتور در ظرفیت های 9000 الی 30000 btu بر ساعت طراحی و تولید می شوند. به منظور تعیین ظرفیت مناسب با محیط مورد نظر خود لازم است نخست متراژ محیط مورد نظر خود را در نظر داشته باشید و بر اساس وسعت مساحت محیط، ظرفیت بیشتری را انتخاب نمایید.
همچنین لازم است به موارد دیگری مانند میزان آفتاب گیر بودن، منطقه جغرافیایی، وضعیت و کاربری ملک که ممکن است اداری، تجاری یا مسکونی باشد توجه نمود و ظرفیت مناسب را از طریق این موارد تعیین کرد.
انواع مدل های کولر گازی ایران رادیاتور از نظر موقعیت نصب به صورت ایستاده، پرتابل، پنجره ای و دیواری در مدل های متنوع و با ظرفیت های مختلف با قابلیت تولید سرمایش و گرمایش توليد و به بازار عرضه می گردد.
در حال حاضر می توان گفت یکی از فاکتورهای مهم حین خرید، قیمت کولر گازی برای مشتریان می باشد که میتوان گفت یکی از برندهای موجود در بازار به علت سطح کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه و خدمات دهی اسپلیت ایران رادیاتور می باشد که سهم قابل توجهی از بازار رقابت را به خود اختصاص داده و توانسته طی مدت زمان کوتاهی به یکی از برندهای مطرح بازار تهویه مطبوع تبدیل شود.این اسپلیت ها با رده مصرف انرژی گرید +A تولید و در بازار موجود می باشند.

قطعات یدکی کولر گازی ایران رادیاتور را از کجا تهیه کنیم ؟

شما می توانی با تماس با فروشگاه کرج قطعه در کوتاه ترین زمان ممکن قطعات یدکی را برای کولر گازی ایران رادیاتور خود را تهیه کنید .
• 09123615263

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره با ما تماس حاصل نمایید

تماس مستقیم