مرکز فروش قطعات کولر گازی در سراسر کشور

شارژ گاز کولر گازی جنرال در کرج

شارژ گاز کولر گازی جنرال در کرج

مقدمه

همانطور که می دانید دستگاه های تهویه مطبوع کولر گازی و اسپلیت با استفاده از سیستم تبرید و به وسیله مبرد یا همان گاز عملیات خنک کنندگی و تهویه مطبوع را انجام می دهند. به عبارت دیگر اکثر دستگاه های تهویه مطبوع، از جمله کولرهای گازی، برای انجام عمل تهویه و خنک کردن محیط از گازهای فریونی مانند R22 ،R410A ،R407A و غیره استفاده می کنند. کمبود این مبرد ها یا سیال های خنک کننده که اصطلاحا «گاز» خوانده می شوند، و یا نبود آنها در سیستم کولر گازی، تمامی سیکل سرمایش را مختل کرده و با مشکلات جدی مواجه می کند. به همین دلیل یکی از مهم ترین اقدامات در خصوص سرویس کولرگازی، شارژ گاز کولر گازی می باشد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت شارژ مبرد اسپلیت در کرج ( جنرال ) و اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

پیشنهاد می شود: فروش کولر گازی جنرال

شارژ گاز کولر گازی

همانطور که گفته شد دستگاه های خنک کننده با سیستم تبرید و به کمک انواع مبرد ها کار می کنند. در صورتی که میزان گاز موجود در کپسول مبرد ها کاهش یابد، عملیات خنک کنندگی دستگاه به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند. به همین دلیل باید در زمان مناسبت نسبت به شارژ کردن گاز و مبرد کولر و اسپلیت اقدام کنید. از هر برندی که استفاده کنید می بایست سالانه نسبت به شارژ گاز کولر گازی خود اقدام کنید.

فروش کولر گازی در کرج

یکی از علائم کمبود گاز کولر گازی این است که کولر گازی تان مثل سابق خنک نمی کند. وقتی چنین اتفاقی می افتد، بهتر است ابتدا بررسی کنید که چرا کمبود گاز در کولر گازی اتفاق افتاده است؟. پس از این که مشکل را برطرف کردید، نسبت به شارژ گاز کولر گازی خود اقدام کنید. کولر گازی جنرال نیز مانند سایر برند ها نیاز به شارژ و سرویس سالیانه دارد. اما به طور کلی کولر های جنرال در موارد زیر احتیاج به سرویس دارند:

  •  کولر گازی که تازه نصب شده است
  • کولر گازی که کاملا فاقد گاز است
  • کولر گازی که احتیاج به شارژ کردن گاز (اضافه کردن گاز) دارد.

اما نکته قابل توجه در خصوص شارژ گاز کولر گازی جنرال توجه به این موضوع است که ممکن است دلیل اتمام گاز مبرد مواردی همچون نشتی گاز باشد. به همین دلیل توصیه می شود به این منظور به مراکز رسمی و نمایندگی های رسمی اجنرال مراجعه کنید. اگر در کرج سکونت دارید می توانید برای بهره مندی از بهترین قیمت شارژ گاز کولر گازی جنرال در کرج با شماره زیر در تماس باشید.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۳۶۱۵۲۶۳

علائم کمبود گاز کولر گازی جنرال

علائم کمبود گاز کولر گازی که در هنگام تعمیرات کولر می توانند راهنمای شما باشند، عبارتند از:

  • سنجش فشار گاز کولر گازی با نصب گیج فشارسنج بر روی شیر سرویس
  • عدم سرمادهی کافی کولر در محیط نصب شده
  • یخ زدن یا برفک زدن فین های اواپراتور در حالت سرمایش کولر
  • یخ زدن لوله رفت کندانسور (لوله نازک)

پس از شناسایی علائم کمبود گاز کولر گازی، باید حتما علت کمبود گاز کولر را بیابید و آن را رفع نمایید و سپس می توانید از چند طریق مختلف شارژ گاز کولر را انجام دهید. اما همانطور که گفته شد بهتر است برای شارژ گاز کولر گازی خود به یکی از مراکز رسمی و نمایندگی جنرال در کرج مراجعه کنید. تا عملیات شارژ مبرد شما با قیمت مناسب و از تجربه بالای متخصصین ما بهره مند شوید.

شارژ گاز کولر گازی جنرال در کرج

مرکز فروش کولرگازی کرج قطعه نمایندگی رسمی فروش و سرویس محصولات جنرال در استان البرز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت شارژ مبرد اسپلیت در کرج و سایر خدمات برند general می توانید با شماره زیر تماس حاصل کنید. شارژ گاز کولر گازی general با بهترین قیمت ها در محمدشهر ، کمالشهر ، مهرشهر ، نظرآباد ، ماهدشت ، صفادشت ، کرج ، عظیمیه و غیره.

تلفن تماس کرج تهویه : ۰۹۱۲۳۶۱۵۲۶۳

پیشنهاد می شود: فروش قطعات و تجهیزات جانبی کولر گازی general 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره با ما تماس حاصل نمایید

تماس مستقیم